Påskmiddag

Idag bjöd mamma och pappa oss samt Johnnys föräldrar på Påskmiddag. Före det hann vi faktiskt storstäda nästan hela huset också, så det kändes bra att få det gjort. Det bjöds på god mat och efterrätt, lite senare även kaffe med tilltugg. Någon mat fick jag dock inte med på bild, mest bara påskpyntet. 
 
 
Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Ska vila så jag orkar jobba resten av påsken. Sover fortsättningsvis inte så bra om nätterna, vaknar hela tiden och har svårt att somna om. Då jag en gång somnar så sover jag inte djupt utan vaknar vid minsta ljud. Vet att det är vanligt med sömnsvårigheter vid den här tiden av graviditeten, men det börjar bli tröttsamt. Vet jag att jag är ledig tar jag ingen stress över att jag inte kan somna om, men har jag någon tid att passa på morgonen är det värre...
 
Nu ska jag med gott samvete mumsa i mig några påskägg, det är ju ändå bara påsk en gång om året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0