Fredagssvammel

Ledigt i fyra dagar, tänk vad skönt! Helt utan program kommer jag ju inte att vara, bl.a. morgondagen har jag länge sett framemot. På söndagen borde jag inte ha något inplanerat. I onsdags gick vi in i vecka 27, tycker veckorna går så snabbt. Börjar väl nog gå långsammare snart har jag på känn. Börjar kännas tungt att vara på jobb. Direkt jag måste böja mig ner känns det besvärligt. För att inte tala om att lyfta både människor och saker. Försöker dock att undvika tunga lyft så gott det går, men ibland är det svårt. Börjar också känna mig glömsk, skyller på graviditeten. Att jag inte sover så bra kan också vara en orsak. Så länge jag kommer ihåg när jag ska åka på jobb så är det ju bra, hehe. 
 
 
Vi har ju som sagt en vagga uppe på andra våningen som vi tänkte kan vara bra att ha som reservsäng, i alla fall en tid. Just nu är den dock upptagen av ett stort mjukisdjur. Måste nog hitta ett nytt ställe att placera mjukisdjuret på...kan bli lite trångt annars.
 
 
Önskar er alla en fortsatt trevlig fredagskväll och en bra helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0