Den nya moderskapsförpackningen 2018

Idag kom de första bilderna på moderskapsförpackningen 2018. Det räcker säkert ännu en tid tills jag har den i mina händer. Om jag nu får årets låda eller om det blir fjolårets, ja det återstår att se.
 
 
I lådan finns en hel del fina saker. Totalt 64 produkter jämfört med fjolårets 53 produkter. Jag saknar dock uggle täcket/sovpåsen från fjolårets förpackning. I år är motsvarande med fårmotiv. Fjolårets var finare, men det är väl funktionen som är viktigast. Annars är innehållet ganska lika. Några saker är borta medan andra kommit till. Får man fjolårets låda och har beräknat datum efter 2.6 så tillkommer bland annat yllebyxor, ett täcke och matskålen. Så minst sagt spännande att se vilken låda som kommer på posten.
 
Mina favoriter är bl.a. dessa. Varmfodrade tossor, vantar och vantclips. Collageoverall, hjärtleggins, tallrik med skedar, body med katter på samt en fin filt.
 
 
 
Alla bilder från FPA:s hemsida.
 
Tacksam över att få en sådan här låda helt gratis är jag förstås. Oberoende vad den innehåller och oberoende om jag får årets eller fjolårets låda. Säkert kommer det mesta att komma till användning förr eller senare. Nu väntar jag ännu mera på dagen då lådan äntligen anländer. 
 
Vad tycker ni om den nya moderskapsförpackningen? 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nou ere fina saker nu förtiden.modernt ere välsäkert spännande ti plock å skåd

Svar: Jo, fina saker e de nog ☺
Caroline

2018-03-16 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0