Bananplättar på nytt sätt

Jag har säkert skrivit om dem förut, men det var nog länge sedan. Igår blev det bananplättar till middag. Gott var det såklart! Blandade i lite av varje, så bäst att skriva upp det här så jag kommer ihåg till nästa gång. 
 
ca 3 port.
 
2 bananer
4 ägg
1 msk fiberhusk
2 krm vaniljpulver
2 msk kokosflingor
lite salt
 
Mosa bananerna, vispa i resten av ingredienserna. Stek plättarna i smör. Jag valde att göra lite mindre plättar så jag lättare skulle få dem svängda. 
 
Servera med bär och grädde.
 
 
Passligt som fredagsmat om man vill laga något enkelt och gott. Jag tror dock det får bli pizza för min del ikväll, man kan ju inte äta samma mat varje dag, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0