Vardagsbekymmer

Vaknade med huvudvärk, IGEN! :( Vet inte hur jag sover om nätterna då jag alltid har så sjukt i nacken då jag vaknar. Borde kanske köpa en ny kudde...

Borde fara och byta ena lampan på bilen, men vet inte när jag ska fara då jag inte vet hur länge det tar, vågar inte fara före jobbet ifall det tar länge att byta lampan.
Får se om jag skulle komma mig för att fara och beställa tid till tandläkaren idag, får väl ändå vänta ett år innan jag faktiskt får fara till tandläkaren, men men...Tror det var i Januari jag var senast och då sa de att jag ska gå 1 gång i året, så om jag beställer nu så borde jag väl få gå då om några månader. Visdomständerna har börjat ge sig till känna nu pånytt, det var ju i mars, i år de skulle dra ut någon till, men det blev ju inte av då jag inte fick någon kallelse. Borde fråga om det också.
Tror jag bara ska ta det lugnt nu före jobbet, har det "trevligaste" arbetsskiftet idag, nämligen 12-20 (alltså inte mitt favorit skift). Men sist och slutligen är det alltid skönt att få komma hem till natten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0