Flygshow på Vasa flygfält

Ifjol var jag avundsjuk då Wilma och Johnny kunde fara på flygsshow till Kauhava, jag jobbade såklart. I år då jag såg att det skulle ordnas motsvarande i Vasa var jag snabb att önska ledig dag (skulle först på jobb till natten). 
 

Det kom någon skur och det åskade lite, men sedan tittade solen fram. Vi såg flera häftiga flyguppvisningar. Vi köade länge för att få gå in i ett stort flygplan, men var nog inte värt att köa så länge för det för man fick knappt se något där inne.


Wilma fick fel sorts glass, så då blev det tårar för det en lång stund efteråt. Det blev en lång dag, men var intressant att se alla uppvisningar ✈️.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0