Solig sparktur en lördagskväll

Det gäller att passa på att sparka efter vägen då det är passligt före för det. Efter att ha jobbat till kl.15 senaste lördag ville jag gärna få lite frisk luft. Vi blev bjudna på mat till Målarbackan, så passade på att ta sparken dit istället för bilen. Johnny fick ta bilen 🙂.


Det var så fint väder. Jag njöt för fullt. Wilma tyckte bara jag skulle sparka hårdare, men det var nog kanske lite farligt för hon hade händerna fulla och kunde inte hålla i sig 🙈. Som tur hittade vi inga sandkorn på vägen. Bara på några ställen där asfalten var framme fick vi stanna och bära sparken nån meter. 


Några timmar senare fick jag sparka hem själv, Johnny och Wilma tog bilen. Då gick det hårt, hade ju ingen som kunde flyga iväg från sparken, förutom jag då 😅. Sju minuter snabbare gick det 👍.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0