Sommardagar

Semestern är slut, men sommaren fortsätter. En kväll cyklade Wilma till sin kompis, jag fick springa efter så gott jag kunde 🙈😅.


Att vi var hemma en fredagskväll på sommaren, ja det händer inte ofta. Antingen jobbar jag eller så är vi på Lillö 🙂.

Här njuter vi allt vad vi kan av utsikten. 



Vi börjar gå mot slutet av juli. Som vanligt känns det som att man inte hänger med. Sommaren går så snabbt. Men sen då man tittar på foton man tagit så ser man att vi nog hunnit med en hel del. En eftermiddag åkte vi ut och köra från Lillö till Sommarösund och Klobbskat, mamma var också med.





Sen blev det god pizza vid Kvarken Brewery Gastropub & pizzeria (eller Scharken).


Har inte hunnit fiska så mycket. Vi har ju inte ens fått ut vår båt i sommar 😅. Men några kast i fladan blev det innan det fastnade och jag fick ta av linan o knyta fast den i en sten 😅🙈.



5-års rådgivningskontroll var vi på en dag. Allt var bra och Wilma följer sina kurvor perfekt 👍. Var dock förvånad över att hon hör så bra. Har flera gånger sagt att vi nog måste fara och kolla hörseln då hon inte "hör något" 😅. Efter besöket där blev det en glass vid Bernys och inköp av goda syltgrisar 😋.


Den här veckan har jag jobbat måndag till fredag, är bara ledig lördag och så jobbar jag två dagar igen. Har nog varit lite väl intensivt, men så är det ibland. Wilma och Johnny har gjort små utflykter, igår for de iväg till Kärkkäinen en sväng 🙂. Ibland känns det lite orättvist då vissa får vara lediga 8 veckor och andra bara 4 veckor i rad 🤪😉.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0