Julöppning 2022

Jag jobbade hela julöppningshelgen. Men på lördagen efter jobbet passade jag och Wilma på att fara till stan och åka karusell 🎠. Ja Wilma alltså, jag såg på 😅. Johnny slapp åka till stan då han var på Lillö och byggde tak framför ytterdörren.


Det var riktigt stämningsfullt på torget i stan. Tror också att den värsta rusningen till karusellen var över. Det var nästan ingen kö. Wilma var nöjd med att bara åka en gång. Tror att hon tyckte det var kallt fastän hon påstod att hon inte frös. Men -6 grader och därtill lite blåsigt, så då känns det nog kallt då man inte är van vid vinterkylan ännu.


Sedan gick vi ett varv runt torget lite snabbt, vi ville nog mest in i värmen igen. Gick i några butiker och hittade lite smått och gott.



Vi avslutade vårt stadsbesök med mat på Juku, det var gott 😋. Men nog saknade åtminstone jag det traditionella fyrverkeriet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0