En del av Karikaleden

En söndagseftermiddag kom jag på att vi skulle vandra lite. Problemet var att det inte var så många timmar kvar tills jag skulle på jobb. Det fick bli en snabbvandring. Karikaleden i Österhankmo är visserligen inte lång, men vi körde en bit efter en villaväg och behövde bara gå ca 400-500 meter tills vi kom fram till utsiktstornet. Ville inte ta några risker att behöva ha ännu mer bråttom och i värsta fall bära en protesterande snart 4-åring över stock och sten 😅. Allt gick dock bra och Wilma tyckte det var roligt 🙂.



Vid utsiktstornet åt vi vår matsäck. Jag var dock den enda som klättrade högst upp i tornet, det var så branta trappor.




Wilma och jag sprang runt och hoppade lite på stenarna också. Skulle gärna ha haft mera tid att hoppa runt och inte känna att man har en tid att passa.


Riktigt fin natur, hit kommer vi nog snart igen 🙂.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0