Förra veckans äventyr

Wilma tycker om att måla, rita och pyssla. Hon målar med vattenfärger så ofta att vi får köpa nya lite då och då. Oftast är det röd, gul, grön, blå som tar slut först. Här målas det en julgran och en regnbåge 🙂🌈.


En annan dag hälsade vi på hos min syster i Smedsby. Det blev en rolig timme utomhus ☀️❄.


Jag tog en uppiggande promenad efter nattjobb. 


Rutschat har vi också gjort. Bäst att passa på så länge den stora snöhögen finns kvar.


Jag förde saker till loppis i slutet av veckan. Passligt till att loppis sugna sportlovsfirare besöker loppiset tänkte jag. Och bra har det gått hittills 🙂.

I helgen dök det upp lite konst på gården. Helgen bjöd också på en hel del loppisköp, ja och så sålde jag ju en del också förutom sakerna som redan fanns på loppis. Köpte en "ny" utdragbar ektorp soffa till Lillö. Behövde något bekvämare att sitta i. Annars brukar vi "slåss" om vem som får sitta i den bekväma fotöljen 🙂. På lördag blev det ett skymningsbesök på Lillö. På söndagen fördes den nya soffan till Lillö, men då var jag på jobb.


Nu är vi redan inne i mars. Wilma har sportlov från dagis denna vecka, men mera om vad vi sysslat med den här veckan i ett annat inlägg 🙂.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0