De senaste loppisinköpen

Ni som känner mig vet att de flesta plagg i min garderob (förutom underkläder 🙂), är köpta på loppis. Ja det gäller ju Wilmas garderob också. Dock inte Johnnys 😅. Den senaste veckan fyndade jag en del kläder. Faktiskt åt mig själv också. Mest brukar det för tillfället bli åt Wilma. 

Då jag gick runt Combo förra helgen hittade jag tre stycken fina tunikor/klänningar åt Wilma i storlek 116. Bara 2€/st och i riktigt bra skick. De är nog för stora ännu, men den med rådjur på har hon nog använt redan, får vika upp ärmarna lite.


På väg hem från Västervik i tisdags kurvade vi in via Fyndis. Där hittade jag en hög med kläder åt mig själv, alla från samma loppisbord. Att de alla var på 50% rea gjorde saken bara ännu bättre 🙂. 


Hela högen för 15€. Den rosa träningströjan var dyrast, 6€ (Puma), resten kostade nån euro var. Den röda tröjan var oanvänd. Är nöjd med mina köp 🙂.

Får se vad jag fyndar nästa gång 🙂.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0