Lunch på stan

En dag i juni, då Johnny redan hade fått semester och jag hade en ledig dag, passade vi på och for bara vi två till stan. Det händer inte ofta, att vi åker in till stan alltså. Några gånger i året. Johnny ville att jag skulle testa ett nytt matställe som han redan provat en gång. Bad bun. Egentligen är det en foodtruck som är placerad på torget. 



"Bunsen" är ungefär som små tortillas till utseende. Jag tog pulled pork i den ena och friterad kyckling i den andra. Jag tyckte kycklingen var bäst, är inte så förtjust i pulled pork annars heller. Gott var det! Men de var små. Så två var helt perfekt 👍. Rekommenderas om du har vägarna in till Vasa nån dag 😎.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0