Vackert vinterväder

Det gäller att passa på att njuta av solen då man ser den. Skönt då det blir allt längre dagar också. Förra lördagen tog jag mig en morgon promenad före kvällsjobbet, det var uppfriskande. Hade nästan tänkt att få se en älg, men icke. Inte ens en hare såg jag där inne i skogen. 


Några sparkpromenader med Wilma har det också blivit. Visst är det bra med sandade vägar, men om man nån gång vill ha osandat så är det nog då man sparkar. Livsfarligt med sand på vägen då! Inte ens då jag går ut och går utan spark vill jag ha några sandkorn i vägen, mina dubbskor är så bra 🙂👍. Men kör jag bil är det förstås bra med några sandkorn här och där. Så får väl köra sicksack mellan sandkornen med sparken 😅.


Hoppas ni får en trevlig helg! 🌺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0