God Jul

Nu är det jul här i vårt hus...Granen kom in den 11.12, men blev färdig klädd först den 14.12. Måste säga att jag är riktigt nöjd med årets gran. Tur det för den var inte billig 🙈😅. Åkte först till Rusta. Där hade de nog helt ok danska granar, men de finska. Ja undrar nog vem som ville köpa dem. Årets gran hittade vi istället utanför Citymarket.
 
 
Wilma ville förstås vara med och klä granen, så vi hjälptes åt.
 
 
I år fick pärlorna komma i granen igen. Några röda bollar hittade dit, men mestadels blev det nog den lite ljusare färgskalan. Wilma tyckte granen var färdigt klädd då vi inte ens var halvvägs, så jag fick sätta dit de sista bollarna samt det sista glittret. 

Ikväll har vi firat jul hos Wilmas mommo, en dag för tidigt. Jag jobbar kväll imorgon på julafton och sedan morgon både juldagen och annandagen. Det var min tur i år. Så i år firar vi julafton tre dagar i rad, vad är nu bättre än det 🎅.
 
 Önskar er alla en riktigt God Jul! 🎄✨️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0