Höstmys

Det är längesedan ljusen har varit framme på vardagsrumsbordet. Men en kväll tyckte jag det var dags. Får se hur länge de får vara ifred och inte är i vägen för något pussel eller stort ritpapper 😄. Men då är det väl bara att flytta på dem en stund.


Då det blir allt mörkare om kvällarna skulle jag kunna ha ljus i varje vrå, men oftast blir det inte av. Förstås om jag är ensam hemma nån kväll, men det händer ju typ aldrig 😅. Får väl vänta tills mitt i vintern då det också är nästan mörkt dagtid, då ska jag tända mera ljus mitt på dan. Har en stor burk med värmeljus som jag inte sett bottnen på på vem vet när. 

Är skönt med fredag och nästan ledig helg. Ska först till natten på söndag kväll. I helgen blir det nog att ta tag i grunden på "tupp bygget". Eller Johnny ska åtminstone ta tag i den saken. Jag får väl underhålla Wilma 🙂. Hoppas på att få upp en fisk eller två också 🐟.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0