Tuppen är snart färdig

Förra veckans måndag fick Wilma faktiskt fara till dagis fastän vi andra var lediga. På förmiddagen åkte vi andra till Lillö. Jussi och Johnny byggde på "tuppen". Jag gick med kastspöet till fladan, men inget napp blev det.



Någon timme senare, efter att vi fått lite mat i magen åkte jag och Gunvi hem igen. Eller rättare sagt efter Wilma från dagis. 

Hela förra veckan byggde Johnny för fullt. Efter jobbet i söndags kom jag mig äntligen till Lillö igen för att se hur det har gått med bygget. Det blir riktigt bra! 👍




Ännu är det en del saker som ska fixas innan man kan börja använda den nya lyxiga wc:n. Nu kommande helg blir det kanske sista gången för denna säsong som vi sover över på Lillö. Beror på vädret. Jag skulle ju helst vilja kunna sova där året runt, men så länge golvet och de flesta väggar är oisolerade så skulle det bli väl kallt. Kanske någon gång. Drömmen har alltid varit att kunna fira jul där, men det blir nog ett annat år 🙂.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0