Sommardagar i maj

I veckan fick vi njuta av flera varma dagar. Speciellt onsdagen och torsdagen var varma, 25-26 grader hade vi đŸ™‚â˜€ïž.


PÄ onsdag kvÀll var det dags för babysim igen, Àntligen. Wilma har Ànnu inte blivit flyttad till familjesim gruppen, men det börjar vara för sent nu. Simningen fortsÀtter, som det ser ut nu, till mitten av juni. Sen Àr det sommaruppehÄll. Vid 3 Är tar simningen slut för Wilmas del. Synd att de inte har nÄn grupp för Àldre barn. FÄr fortsÀtta simma i simhallen, men det Àr ju inte samma sak.



DÄ vi kom hem frÄn simningen var vi ute resten av kvÀllen. Johnny sÄdde blomsterÀngen och sedan hjÀlptes vi Ät att sÄ i odlingslÄdorna.


Njöt av de sista solstrÄlarna pÄ terrassen dÄ Wilma gÄtt och sova.


FinvÀdret fortsatte pÄ torsdagen. DÄ blev det lite annorlunda lunch. Pizza utanför Àmbetshuset i Smedsby.


Middagen Ät vi ocksÄ utomhus. Sedan blev det baddags för Wilma.



Det blev Ă€nnu en skön kvĂ€ll utomhus. MĂ„ste ocksĂ„ föreviga vĂ„rens förhoppningsvis sista snö.


I fredags började jag jobba igen efter 2 veckors sjukskrivning. Jag kĂ€nner nog mig bĂ€ttre, men bra Ă€r det inte. Beror lite pĂ„ vad jag gör. Är nog Ă€nnu bortdomnat bakom skulderbladet, men nĂ„gra "myror" i huvudet har jag inte mera. Var ocksĂ„ bra med massage som jag var pĂ„ före fredagens kvĂ€llsjobb. Det tar vĂ€l sig. 

Wilma har tyvÀrr blivit förkyld, men coronatestet var som tur negativt. Hon mÄste sÀkert vara hemma frÄn dagis i början pÄ veckan men sen fÄr vi se.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0