SEMESTER och födelsedag

Då var semestern äntligen här. Den kunde inte ha kommit mer passligt. Känner mig faktiskt redan mer avslappnad då jag inte har några tider att passa, varken dagis eller jobb. 


Där ute blommar häggen. Då jag öppnade dörren i morse var doften av hägg det första jag kände. Min favoritdoft.


Wilma blev tyvärr förkyld, IGEN, i torsdags. Så hon har fått vara på sitt tredje coronatest. Svaret var som tur NEGATIVT, så vi kunde fira min födelsedag som planerat ikväll.

Igår, på rätta dagen, blev jag också uppvaktad. Fick bl.a en cykelhjälm. När har jag senast haft en sådan på huvudet...är säkert 25 år sedan. Har alltid tyckt att de är fula, men får väl föregå med gott exempel nu då 🙂. Igår blev det också en tur efter Iskmo-Jungsund vandringsled, men mera om det i ett annat inlägg.



Ikväll bjöds det på tårta här i huset. Jag fick många fina presenter, tack tack ❤.


Planer inför den kommande semesterveckan är bl.a massage på onsdag och vandring efter en vandringsled på torsdag. Imorgon måste jag fara och hämta Wilmas dagissaker. Hon missade tyvärr sista dagisdagen före sommarlovet.

Nu hoppas vi att det vackra vädret fortsätter ☀️.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0