Stressig vecka, planteringar och fårsläpp

Har en stressig vecka bakom oss. Har jobbat varje dag förutom onsdag. Dessutom är min pappa på sjukhuset. Får hoppas han får komma hem imorgon ❤. Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu. En trotsig snart 3-åring testar också tålamodet 🥰🙈.


Igår for vi till Lillö fastän det regnade till och från. Planterade lite blommor och fixade i blombänken. Eldade en hel del inomhus, det var 3 grader ute och 5 inne då vi kom. Ingen sommarvärme precis. Var ändå skönt att komma dit. Om en vecka kan jag sova där när jag vill, då börjar nämligen min välbehövliga semester ☀️.





Idag for vi på "Fårsläpp" till grannbyn. Det var första gången för oss. 



Det blåste kallt, borde ha haft vinterjackan på, brr. Wilma tyckte nog att fåren var söta, men någon längre stund ville hon inte se på dem. Det var hög tid för mat, så vi åkte till Målarbackan på mat då vi sett tillräckligt. Intressant var det, så vi åker säkert och ser på det ett nytt år igen 🙂.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0