Fina dagar på Lillö

Den senaste veckan har bjudit på perfekt sommarväder. Vi har varit en hel del på Lillö. Förra helgen sov vi över för första gången denna sommar.




Då det är varmt vill Wilma ha en tjock mössa på, men då det är kallt vill hon helst vara utan 🙈. Många dagar har vi fått strida om mössan. Att lägga bort vintermössorna i lådan fungerar inte, måste nog lägga dem högt upp på nån hylla.

Jag har rensat lite ogräs vid stranden samt trimmat gräs lite här och där. Johnny har fixat på bryggan.


Köpte en liten studsmatta till Lillö, det var en bra idé.


På tisdag kväll for jag till Lillö mest bara för att vattna blommorna. Åt en mikropizza också 🙂.


På onsdag kväll hämtade jag mamma och så for vi till Lillö. Wilma och Johnny kom också dit efter babysim. Wilma och jag stannade kvar över natten.


På torsdag morgon for vi tidigt från Lillö. Wilma skulle på 3-års rådgivningskontroll till Smedsby. Sedan var vi hemma i några timmar innan vi åkte tillbaka till Lillö igen. Johnny kom också dit efter jobbet och stannade där över natten med oss. Wilma plaskade lite i poolen vid stranden och på kvällen blev det en roddtur.


Gick sedan ut och gå med tusentals myggor som sällskap, usch.


Igår lekte vi lite, städade bland leksakerna och jag tog årets första dopp, innan vi åkte hem igen.

Har varit sköna dagar på Lillö. Men regnet idag var också välkommet ☔.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0