Målning och strandliv på Lillö

Min semester tog slut 28.6. Skulle såklart ha kunnat vara längre ledig om jag fått, men samtidigt kändes det bra att börja jobba igen. Jag hade natten till förra fredan och sen for vi till Lillö över dagen. Mamma och pappa kom också med. 


Jag och Johnny började måla huset och bastun. Wilma hjälpte också till lite, men tålamodet var inte så långt 🙈. Så hon var snabbt färdig och ville att jag också skulle sluta måla. Så det var nog mest Johnny som målade till sist.


Vi åkte alla hem till natten. Efter en lång dag var det skönt att i lugn och ro få sitta ute och njuta av solnedgången ☀️.


Följande morgon ville jag äta frukost utomhus, gick sådär. Wilma ville också vara med, men äta skulle hon göra inomhus 😅.


Sedan blev det tårthämtning innan vi åkte till Lillö igen. Det blev en skön dag med en båttur och lite simning.


Lite senare kom Peppe och Matti på besök med båten. Så då blev det kaffe och sedan lite lek vid stranden.


Denna kväll for vi också hem till natten då jag skulle jobba 7-15 på söndagen och sedan skulle vi ju ha 3-års kalas 😍.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0