Sånt vi gjort den senaste veckan

Ännu en vecka är över. Två veckor kvar tills semestern börjar 🙂. Det är ju bra att ha något att se framemot i dessa tider. 


Wilma har varit hemma från dagis hela veckan. Ännu rinner det lite snor och så hostar hon lite. Imorgon börjar hennes sportlov, så det blir nästan 3 veckor borta från dagis. 


I snökojan har vi uppdaterat badrummet med 2 nya wc:n och ett handfat 🙂. "Se vad rena händer jag har", säger Wilma på bilden ovan.

Dagssovandet fortsätter vi att kämpa med. Är ju så mycket lättare då hon är på dagis och snällt lägger sig ner och sover där inne. Här hemma är enda sättet att åka ut och köra. Blir ju lite dyrt i längden, jo jag vet 🙂. Men vi fortsätter för sömnen ser hon ut att behöva.


Igår och idag kom jag mig ut på en kvällspromenad. Försöker komma mig ut nästan varje dag, men alla dagar hinner jag inte. Beror förstås på hur jag jobbar. Gymmet har jag inte varit till sedan november. Vill inte åka dit i dessa tider.


Idag åkte vi också till Lillö en sväng, men mera om det en annan dag 🙂.

Hoppas ni får en bra vecka! Nu är första vårmånaden här ☀️.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0