Nytt i muminhyllan

På mumindagen den 9.8 kom det ut en ny specialmugg. Jag var dock inte en av dem som stod och köade för att få en (eller var det helst nån kö?!). Johnnys bror hade handlat flera så både jag och Wilma fick köpa varsin 🙂👍.


Då semesterpengarna äntligen kom kände jag att det var dags att köpa årets sommarmugg. Jag fick ju ingen till födelsedagen 😪. Så det var hög tid att köpa en, eller rättare sagt två, innan de slutar sälja dem 🙂. Får se då sen om de rear bort dem som de gjort med fjolårets mugg (som jag har ×- antal av 🙈).


Jag tycker årets mugg är mycket finare än fjolårets gröna. Får se hur nästa vintermugg kommer att se ut, väntar med spänning 🙂.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0