Den senaste veckan

Förra veckan kom och gick. Coronaläget i Vasa blev allt värre, så vi har mest hållit oss hemma förutom då vi varit på dagis och jobb. Vädret har inte varit det bästa, men visst har vi sett lite sol mellan varven också. Jag tog mig en promenad nästan varje dag förra veckan, välbehövligt efter att ha varit inne på jobbet hela dagen. Plockade en fin lupinbukett, fick lite midsommarkänsla.
 
 
Wilma var på dagis måndag-onsdag, sedan ledig resten av veckan. Vi har plockat fina löv, plaskat i vattenpölar i skymningen samt lekt i lekstugan. Lekstugan är inte riktigt färdig ännu, fattas en riktig dörr samt terrassräcken och kanske något annat, jag vet inte ☺. Men den ser så gott som färdig ut, borde gå ut och ta några bilder då solen skiner.
 
 
Igår blev det en långpromenad efter skogsbilvägen, skönt!
 
 
Har haft natt inatt. Nu får jag koppla av och göra vad jag vill i några timmar innan det är dags att hämta Wilma från dagis. Så nu  blir det att se på tv, fundera ut farsdagspresenter och kanske beställa nya jeans då jag har hål på två av fyra. 
 
Hoppas ni får en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0