Negativt coronatest igen

I onsdags var jag och tog coronatest igen. Senast var jag ju i juni. Idag kom svaret, NEGATIVT! 🙂 MisstĂ€nkte nĂ€stan det, men aldrig kan man vara sĂ€ker. Sjukt i halsen och snuva hade jag. Ja snuva har jag nog Ă€nnu, fĂ„r vĂ€l ha det nĂ„gra veckor till som jag brukar. Endast stegring hade jag, men vem vill nu ha feber. FĂ„r fara pĂ„ jobb imorgon igen. 


Molly och Whiskas har hĂ„llit mig sĂ€llskap. Wilma har varit pĂ„ dagis och sedan hos fammo och faffa nĂ„gra timmar efter det. Jag har fĂ„tt ta det lugnt. Spelat lite starcraft och sett pĂ„ Ex on the beach. Suttit i skrubben och stĂ€dat ur nĂ„gra lĂ„dor. Börjar dock kĂ€nnas att jag suttit inne i nĂ„gra dagar nu, skulle behöva lite frisk luft 🙂.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0