Mot Ikea

Äntligen två dagar ledigt! Senast jag hade det var vid Allhelgona. Ej medräknat då jag var sjuk. Ikväll skulle vi egentligen ha haft julfest från jobbet, men det blev ju ej av pga corona 😔. Då budet kom att vi inte skulle få ordna någon fest så började jag fundera över vad man kunde göra istället. Något roligt vill man ju se framemot. Då bestämde jag att det får bli en dag på tu man hand, Johnny och jag. Fammo och faffa hade inget emot att sköta Wilma. Så nu bär det av mot Tammerfors och Ikea 🙂.


Vädret kunde förstås ha varit lite bättre, men tyvärr kan man inte beställa det, så det är som det är 🙂. Det är åtminstone inte lika mycket snö som då vi tänkte fastna i Koskenkorva en gång då vi skulle mot Tammerfors. Då gick det ungefär 40 framåt på 80 väg. Nåja vi har ingen brådska idag. Några soffor ser det inte ut att bli idag, det var ju mest därför jag skulle till Ikea. Sofforna ej i lager i hela Finland 😔. Hittar väl nåt annat att köpa istället 😀.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0