Morsdag ❤

Årets morsdag går inte till historien som någon varm dag, snarare kall. Till frukost fick jag ägg och bacon, tyvärr hade jag redan hunnit äta upp min första frukost, omedveten om att en andra var pågång, så jag blev minst sagt mätt ☺. Av Wilma och Johnny fick jag årets sommar muminmugg ❤.
 
 
En regnig vagnpromenad hann vi med innan vi åkte och uppvaktade Wilmas mommo. Hon fick en blomma och en prydnadsekorre.
 
 
Vädret var inte precis det bästa, SNÖ, som dessutom lämnade kvar på marken, nej usch då. Som tur smälte snön nog bort nästa dag. På kvällskvisten hann vi med att uppvakta Wilmas fammo igen. 
 
Det blev en bra, men onödigt kall mordag detta år ❤.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0