"Baow", sena kvällar och lite värme

Helg igen. Veckorna rusar iväg. Här fortsätter vi med sena kvällar, och ibland också tidig väckning. Igår somnade Wilma vid midnatt och vaknade 5. Johnny fick gå upp med henne då jag skulle till jobbet en timme senare. Då jag steg upp låg de och sov på varsin soffa där nere ☺. Jag var ledig flera dagar i början på denna vecka. Då hann Wilma och jag med en tur till "baow" och tomten. Om Wilma skulle få välja så skulle vi fara till Edvinsstigen mest varenda dag.
 
 
Kompisträff i Koskö har vi också hunnit med en kväll.
 
 
Har jobbat nu sedan torsdag, jobbar ännu imorgon. Tre morgonskift har inte precis varit optimalt efter ca 5 timmars sömn och ingen vila då man kommer hem, men det ska väl gå. Hoppas jag inte somnar då jag kör hem från jobbet imorgon 😉.
 
Vi har fått njuta av varma dagar. Idag var det hela 18 grader, men hård vind. Kändes varmare igår då det inte blåste lika hårt men "bara" var 16 grader. Ikväll fick vi äntligen upp paviljongen och utemöblerna kom sig ut. Wilma testade sin lippis för första gången i år, den passade ännu som tur var.
 
 
Nu är Wilma och Johnny i bastun. Jag passar på att skriva några rader här och äta lite popcorn.
 
Önskar er alla en trevlig fortsättning på helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0