Många fina loppisfynd

Äntligen har Combo och Comboliina öppnat sina dörrar igen. Jag hittade en hel hög med fina saker på Combo. På Comboliina tyckte jag dock att det var lite sämre utbud, men kom ändå ut med en till Pippi docka som dock inte kom med på bild.
 
De här sakerna och kläderna fick Wilma. Nya solhattar var ett måste. Collegetröjan nederst är nog stor ännu, men bra att ta fram ur skåpet sedan då det behövs.
 
 
Jag hittade två klänningar. Den blåa var en mammaklänning, men vad gör nu det, bekväm var den.
 
 
För tillfället har jag också ett bord på Combo. Försäljningen har gått riktigt bra tycker jag. Har redan bestämt att jag ska ta ett bord till hösten också då skrubben är full med urväxta vinterkläder och skor. Säkerligen hinner jag samla ihop andra saker som också ska säljas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0