Den andra födelsedagen

Någon tårta blev det tyvärr inte i onsdags då Wilma fyllde år, men en hel del presenter fick hon ju förstås. Den största presenten var en tramp traktor med kärra. Pippihuset med pippifigurerna blev genast en favorit. En pippi docka och en apa hade jag fyndat på loppis för en bråkdel av vad de kostar i butiken. Dessutom fick hon lite pippi kläder, pussel, spadar och nån kratta, mumin halsband och hårband, samt mumin bowling set. Har jag glömt något? Jag tror det var allt hon fick av oss, hehe. Det mesta fyndat på loppis. Traktorn köpte jag på auktion ifjol, kärran är ny.
 
 
Det var inte så lätt att fånga två-åringen på bild.
 
 
Imorgon blir det säkerligen mera paket då det blir 2-års kalas här i huset.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0