En lördag i Jakobstad

I lördags åkte jag iväg redan tidigt på morgonen. Klockan tio stod jag utanför ett loppis i Jakobstad. Efter en timme ringde jag på dörren hos Malena. Efter en stund dök Sofia upp också. Sedan åkte vi till Stadshotellet där vi hade bokat bord för brunch. Det var förstås jättegott, som alltid. Efter brunchen blev det några loppisbesök till. Denna gång höll jag mig till endast böcker. Blev nån bok till Wilma, mig själv och nån till presentskåpet. Sunds måste vi såklart också svänga in till. Hittade några gratis blommor, gratis är bra ☺.
 
 
Åkte sedan till Malenas och myste framför brasan i flera timmar. Vi har alltid så mycket att prata om så tiden den flög iväg. Hemfärden var dock inte rolig. Hård vind och snö. Såg i princip ingenting. Höll så hårt i ratten så hade nästan axlarna fast i öronen då jag äntligen körde in på gården här hemma.
 
Tack igen för en rolig dag! ☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0