Newbie klänningar och andra finheter

Loppisbesök blir det i princip varje vecka. Jag tröttnar aldrig. Förutsatt att det inte bara är samma saker på loppisborden från vecka till vecka. Det kan ju hända ibland, men då går det förstås bara snabbare att runda loppiset. 
 
Här om dagen då jag gick en runda på Comboliina hittade jag två riktigt fina Newbie klänningar för en billig slant. Den ena var till och med oanvänd. Kan inte få nog av Newbie klänningar, de är ju bara så söta. Storlek 104 är de båda, så får vänta en tid innan de passar Wilma.
 
 
Några andra plagg hittade jag också. Lilla damen håller på att växa ur storlek 86, så nu behöver det inhandlas större kläder. Ja hon har ju redan hur mycket som helst, men en fleece halare i storlek 92 var bra att hitta. 
 
 
För någon vecka sedan fyndade jag dessa klädesplagg åt Wilma. Maskerad klänningen är några storlekar för stor ännu, men tror nog den kommer till användning om något år. Måste ju passa på då den bara kostade nån euro. De röda stickabyxorna är redan i flitig användning ovanpå ett par andra byxor då vi åker till butiken. Hjälmmössor är bra, hittills har jag köpt alla hennes mössor på loppis. 
 
 
Idag blev det en runda på Combo, hittade en Pippi plånbok, en snögubbe mjukis och lite annat smått och gott. En sak åkte in i presentskåpet. Det är tveksamt om jag hinner med någon till loppisrunda denna vecka, men man vet ju aldrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0