Loppisbord bokat och en ny vecka

Regn och blåst igen. Jag trodde det var vinter, men liknar mer höst. Wilma sover i vagnen ute och jag passar på att knåpa ner några rader här, då jag har lite tid över. Annars är det ju full rulle. Efter onsdagens "dagis" besök och babysim blev Wilma förkyld, igen. Den förra förkylningen var inte helt borta, men det här var säkert en ny sort. Värst är nog hostan. Natten till lördagen hade hon hostat mest hela natten. Jag har dock jobbat natt hela helgen, så jag hörde inget av det. Jag tror dock att det börjar gå mot det bättre just nu, får vi hoppas.
 
 
Jag har ledigt idag, morgonskift imorgon och sen dubbelnatt igen onsdag till fredag. Kommande helg är jag ledig. Just nu går jag mest och ser framemot två semesterveckor i mars då det blir en tripp till Stockholm. Senast vi var dit var i december -17, så det börjar verkligen bli dags att åka dit igen. En av mina favoritstäder. Annars brukar vi ju åka över åtminstone en gång i året, om inte fler.
 
 
Igår blev det storstädning, både uppe och nere. Känns skönt att börja en ny vecka med ett städat hus. Bokade just ett loppisbord så nu har jag inte tid att sitta här utan nu måste jag börja prissätta om jag ska hinna föra sakerna dit imorgon kväll.
 
Hoppas ni får en bra vecka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0