Helgen som gick

Dagarna går och jag hinner inte dokumentera allt vi gör. Helst skulle jag ju vilja skriva ett inlägg per dag, som förr, men ni får hålla till godo med några per vecka istället. I helgen blev vi bjudna på kaffe hos Mia och Tomi, med oss hade vi en bukett tulpaner vändagen till ära. Wilma blev lite rädd för hundarna, men sedan vågade hon nog klappa dem då man höll i dem. 
 
 
Vi hann också med ett besök hos Wilmas mommo och moffa där vi blev bjudna på god mat. 
 
 
Den här veckan jobbar jag måndag till fredag, ledig lördag och sedan jobb på söndagen igen. Blev dock några korta dagar då jag bytte något skift så får sluta redan klockan 13 imorgon och 13.30 på fredag, skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0