Semester ☀

Äntligen är min semester här. Har varit ledig från onsdag morgon och nu får jag semester från och med imorgon. Det kommer att bli en annorlunda ledighet då Johnny redan har haft semester. Vi brukar ju alltid ha samtidigt, men vi får försöka göra det bästa utav saken. 


Jag och Wilma började semestern med att åka till Mc Donalds. Hon åt så mycket som några franskisar och jag fick en extra osthamburgare att äta upp. 


Wilma har badat i poolen där hemma. Jag har avnjutit ett glas rött samt plockat lite kantareller och blåbär.



En dag for vi till Västervik och lekte hos mommo och moffa. Det blev också en promenad till stranden med förhoppningen om att lilla damen skulle somna, men icke. Vi såg på båtar istället.


För tillfället är vi på Lillö och njuter. Wilma har tyvärr problem med magen ännu, men idag "lossnade det". Inte roligt då magen inte fungerar som den ska. Vi har lekt i sanden och plaskat i poolen. Blev också ett besök till Replot på bakluckeloppis samt mat på Bernys.


Ikväll blev det bastu och nu sover Wilma och jag här en natt till. Johnny for hem då han ska på jobb imorgon. Visst skulle han kunna åka härifrån till jobbet, men blev enklast att åka hem. Får se nu då om Wilma och jag klarar oss, har ju aldrig sovit över bara vi två förut. Det går väl säkert nog bra får vi hoppas 😀.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0