Loppisrace i Kuni och Vassor

Senaste helg ordnades det loppis i grannbyarna, så vi måste förstås åka dit på en rundtur. Jag visste dock inte om att det ordnades loppis före jag scrollade igenom facebook kvällen före. Va, tänk om jag missat det hela 🙈. Nåja, det var ju tur att jag inte gjorde det 😀. 

Wilma och Johnny ville också följa med på rundan, så det blev en riktigt bra dag tillsammans. Vi åkte runt till nästan alla ställen. Wilma fick se både ponnyhäst, hund, katt, får, ankor och höns. På det sista stället vi besökte åt vi dessutom både korv och våfflor så då var lunchen räddad 👍. Testade nog om Wilma, mot förmodan, skulle ha velat smaka lite på våfflan, men icke. Korv åt hon dock gladeligen.


Så många fynd blev det inte, men några små saker hittade vi. Bl.a. några gratis dvd filmer och en flaggstångsknopp. En riktigt bra loppisrunda ☺.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0