Varma dagar och utomhuslek

Vi har fått njuta av några varma vårdagar. Skönt med lite värme och sol. På måndag kväll åkte vi på utomhus träff till Wilmas kompis. Wilma tyckte det var roligt att sitta på tramptraktorn, men så mycket framåt kom hon sig inte ☺. 
 
 
Kissona har också njutit av solen. Mest har man hittat dem liggandes invid husväggen.
 
 
Jag har rensat bort gamla blommor i blombänken och börjat räfsa lite. Det är dock ännu vått på en stor del av gräsmattan. För bara några dagar sedan fanns det ju ännu snö där, så tar en stund innan det torkat upp. Kände mig duktig igår då jag fick bort allt påskpynt ute samt julpyntet från yttertrappan. Speciellt julpyntet har jag stört mig på länge, men nu är det äntligen borta. Tiden vill inte riktigt räcka till då man mest ska vara lektant ❤. Riset från de nerhuggna träden ligger delvis kvar ännu, borde få bort det innan gräset börjar växa.
 
 
Igår kväll hade Wilma besök av kompisen Julia. Det var roligt att se då de lekte så bra. De sprang runt där ute och lekte och busade. Mumin fick också vara med.
 
 
Nu ska jag fortsätta beta av listan på saker som borde göras medan Wilma sover, har på känn att hon vaknar snart ❤.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0