Barmark, snö och blommorna blommar

En ny vecka är här. Igår var det riktig vårvärme med 10 grader, vill ha mera sånt. I helgen gjorde vi inte så mycket. Lekte uppe, nere och ute. Och sen så lekte vi lite till igen. 
 
 
I söndags åkte vi också till Lillö och grillade lite. Jag måste få se något annat. Det finns ju inget annat ställe som kan lugna mina nerver 😃. Vi har nog 2-års trots pågång i detta hus, så mitt tålamod finns det inte så mycket kvar av. Is fanns det heller inte så mycket kvar av på Lillö, endast lite inne i viken.
 
 
Igår samt idag åkte vi till Koskö för en utomhus lekträff. Blev också en promenad. Skönt att få ventilera sina tankar lite. Hästar och hundar såg vi också.
 
 
Idag såg jag de första blommorna i blombänken. 
 

Nu är det vår 🌼.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0