Förra helgens loppisfynd

I söndags åkte jag till Laihia på loppis. Det var fullt hus som vanligt, både med människor och barnrelaterade saker. Kläder, leksaker m.m. Jag kunde ha gått omkring i timmar. Denna gång blev det lite över en timme. Sedan var det lång kö till kassorna. Jag hittade lite allt möjligt. 
 
 
Bästa köpet var nog en stor Mimmi mus, hela 1,50 kostade den och såg ut som ny. Wilma har ju en lego Mimmi och ibland går hon bara runt och säger Mimmi hela tiden. Så tyckte det var ett passligt köp. Glad blev hon åtminstone då hon fick en stor Mimmi ❤. Muminspelet ska hon få en annan gång, det hamnade i presentskåpet. Hittade också shorts till nästa sommar. Ett halsskydd och hjälmmössa behöver hon nu till hösten så var glad då jag hittade några för en billig slant. Totalt blev det 10 € för allt. 
 
Denna helg blir det loppis för hela slanten. Imorgon ordnas det gårdsloppis i Vöråstan och på söndag blir det Loppisrace i Sundom. Håller tummarna för bra väder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0