Förkylning och regniga dagar

Den här veckan började med två jobbdagar för mig. På tisdagen vaknade Wilma och var förkyld, så vi har fortsatt veckan i lungt tempo. Nu känns det som att hösten är här. Mörkt om kvällarna och det regnar mest hela tiden. Vi har mest lekt med lego och busat här inne. 
 
 
Just nu sover hon i vagnen där ute. Blev en promenad i regnet, men nu öser det riktigt ner. Jag borde nog köpa ett par regnbyxor, men nu hade jag åtminstone en ordentlig regnrock. Blir nog säkert en till promenad senare mot kvällen. Nu då hon varit förkyld har hon tagit sin tupplur kring 11, annars brukar det bli först 12.30 tiden. Så hon hinner nog bli trött igen innan det är sängdags. 
 
Nu ska jag fortsätta se på Paradise Hotel  och Orange is the new black☺.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0