Blåsig kväll och de senaste dagarna

Så var det fredag igen. En blåsig sådan. Det är storm utomhus, får hoppas alla träd står kvar på sina platser imorgon bitti. Både här hemma och på Lillö. Man kan ju inte annat än hålla tummarna. Jag började dagen med att åka på fredagsjumppa till gymmet. Sen via butiken och sen jobb 13-21. Då jag körde hem från jobbet drog det i bilen då det blåste så hårt, inte roligt, så det gick sakta hem. 
 
 
Igår var vi på besök till Wilmas kompis. Det blev tre roliga timmar. Barnen lekte så bra så blev nästan förvånad då jag såg hur mycket klockan var då det blev dags att åka hem igen.
 
Jag har fortsatt att rensa i skrubben. Satt ut saker till försäljning på nätet samt ringt och satt mig i kö för ett loppisbord. Får se hur länge jag får vänta på ett bord då det var 120 personer före mig i kö. Kan ju gå snabbt ändå. Har också några påsar som ska till Röda korset. Nu ska det bli mera rum i skrubbarna.
 
 
Wilma tycker om att vara uppe på andra våningen och leka. Ofta ligger Whiskas någonstans och vilar, åtminstone om det är dåligt väder ute. Då lägger Wilma ofta en massa saker på Whiskas, på bilden har hon fått ett ljus. Ibland får hon legobilar och gubbar. Whiskas är dock måttligt road och flyttar nog på sig om det blir för mycket.
 
Imorgon är jag ledig. Då blir det en tur till mässan i Botniahallen. Ska också sälja bort några saker så det blir att träffa de som ska köpa sakerna på samma gång vi åker mot stan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0