Sälja, köpa och en allergisk reaktion

Helgen och dubbelnatten är över. Jag sov som en stock natten till igår. Sällan jag sover en natt utan att knappt vakna upp nån gång under natten. Var bara Whiskas som trampade på mig nån gång under natten ☺. 
 
Johnny fick en allergisk reaktion på lördagen. Övreläppen samt huden ovanför svällde upp rejält. Så då jag åkte till jobbet åkte han till akuten. Som tur kunde fammo och faffa komma och sköta Wilma. Ingen vet vad han reagerade på, men medicin fick han och det blev bättre. 
 
Lite mera julbelysning har också kommit upp. Får hoppas himlarna den hålls i flaggstången detta år, för två år sen kom de ner med fart och gick sönder.
 
 
Jag har nu varit ledig två dagar. De dagarna försvann lika snabbt som de kom. Jag har åtminstone köpt ett par nya "fin" stövlar. Vet inte om jag köpt så dyra skor nån gång förut 😃. Nöjd är jag ändå.
 
Loppisbordet är tömt. Gick helt okej. Bättre andra veckan faktiskt. Försöker nu sälja bort saker via fb-loppis, såna saker som inte gick åt på loppis. Men det mesta som lämnade åker nog in i skrubben igen, i väntan på nästa gång.
 
Idag hade Wilma besök av två av sina kompisar. Visst lekte de tillsammans, men Wilma höll sig nog mest för sig själv idag. Hon ville se på Pippi där mitt i allt, men det fick hon inte ☺. Ikväll var jag på ett intensivt pass på gymmet. Eller rättare sagt två pass. Sh`bam och Bodycombat, får se om jag orkar stiga upp imorgon ☺.
 
 
Resten av veckan blir intensiv, tur att jag bara har tre arbetsdagar, onsdag till fredag. Imorgon kväll efter jobbet blir det babysim samt hämtning av diverse saker som jag ska köpa. Ska också sälja lite saker. Jobbar torsdag kväll. På fredag jobbar jag till kl.15. På kvällen blir det julfest från jobbet 😃. På lördag ska vi på kalas och på söndag på julöppning till stan. 
 
Blir säkert en bra fortsättning på veckan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0