Julfest, 3-årskalas och julöppning

Arbetsveckan avslutades med julfest från jobbet på fredag. Jag hade sett framemot kvällen länge, men tyvärr var jag inte så pigg efter tre nätter med dålig sömn, så det blev en relativt tidig kväll för mig. Roligt var det ändå!
 
 
På lördagen blev det en sväng till stan. Handlade lite och lunchade på Momento. 
 
 
Då Wilma sovit sin tupplur åkte vi och firade Lucas som fyllde 3 år. Stora pojken. Tyvärr fastnade han inte på bild. Jag hade mest fullt upp med att springa efter Wilma som busade.
 
 
Idag åt vi varken lunch eller middag här hemma. Vi började med att luncha vid Marthagården där det bjöds på köttsoppa. Wilma tyckte det var gott. Hon åt upp precis allt.
 
 
Mot kvällen åkte vi in till stan. Wilma såg jultomten, men hon var inte så värst intresserad, så vi gick vidare. Åt på Kotipizza och gick ett varv på torget. Var också in till Bambini och "dreglade" över alla Pippi saker, köpte dock inget. Klockan 18 var det äntligen dags för fyrverkeriet, det som vi väntat på. Wilma hade på sig sina hörselskydd och tittade intresserat på fyrverkeriet. Trodde hon skulle bli rädd, men icke, bra så.
 
 
En bra helg och start på julfirandet blev det. Nästa helg är det lillajul. Blir en lika händelserik helg då och innan det en fullspäckad jobbvecka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0