Morsdagshelgen - min första morsdag

Denna helg har vi varit på språng mest hela tiden. Vi har firat tre födelsedagar samt morsdag gånger flera. Min första morsdag. Wilma är nog ännu förkyld och har snuva, men som tur hade hon feber endast 1,5 dag. Det har nog varit full fart mest hela tiden. På fredag kväll, lördag eftermiddag samt nu ikväll har vi firat Johnnys pappa i olika omgångar. 
 
Igår kväll åkte vi till Västervik. Denna gång firade vi morsdag hos min syster. Samtidigt firade vi några födelsedagar också. Wilma var på bra humör och åt sin plockmat riktigt duktigt. Hon busade också med Nala kissen och lekte med några leksaker som hon sedan fick ta med sig hem. 
 
 
Idag fixade Johnny frukosten . På bordet fanns också ett paket. En ros hade jag fått redan tidigare. Sedan åkte vi iväg till Hunurinjärvi på morsdagslunch tillsammans med Johnnys föräldrar och bror. Wilma sov hela vägen dit. Det var ju verkligen sövande väder, regn hela vägen dit. Riktigt höstväder. Senast vi besökte stället, en morsdag för några år sedan var det strålande sol och varmt. Maten var det dock inget fel på. Riktigt gott! Förrätt, varmrätt och efterrätt. Wilma hade med sig egen mat som hon åt med god aptit medan hon tittade sig runt på alla andra matgäster. Det fanns dock inte så många andra matgäster, det var riktigt lugnt och skönt att sitta där och njuta av maten. Wilma hittade en kompis som hon satt och skrattade åt. Hon önskade säkert att hon skulle ha kunnat springa runt och busa med henne.
 
 
Det blev en bra morsdagshelg!
 
Som bonusbild bjuder jag på en selfie med Wilma ♥. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0