Födelsedagsfirande

Igår kväll firade vi min födelsedag. Denna gång hade jag tagit mig tid att baka både blåbärsmuffins, två olika sorters pajer samt tårtbottnar. Johnny fyllde och garnerade tårtan (som blev riktigt god), och så hade han lagat maränger. Allt var bakat på mandel och kokosmjöl. Fick gräva fram några Lchf recept som jag inte använt på länge. Har helt enkelt inte orkat baka, men då jag tog flera dagar på mig att baka så gick det. Allt blev riktigt lyckat.
 
 
Det vanliga gänget var samlade. Tyvärr kunde alla inte komma och mamma var tyvärr sjuk, men vi blev ändå över 15 personer. Wilma var glad att få lite lekkamrater.
 
 
Tusen tack för att ni kom och tack för alla fina presenter ❤. Om en månad får ni komma igen. Då firar vi Wilmas ett års dag ❤.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0