Vårväder

Nu har vi haft några bättre dagar. Igår var det riktigt fint väder då vi tog oss en eftermiddagspromenad. Solen sken och det kändes som vår i luften. 
 
 
Skönt att ta sig en promenad på bar asfalt. Får hoppas det hålls så här nu. Igår samt idag har jag gått på loppis och stillat min loppisabstinens lite. Hittade några klädesplagg åt mig själv. Borde egentligen ta och förnya hela halva garderoben, men vem orkar med det. Dessutom skulle det nog ta sin tid att hitta så många bra plagg på loppis på en gång. En vår jacka och nya skor borde jag dock köpa, men som ni vet så är det inte gjort sådär i en handvändning. Skor tycker jag inte om att söka efter. 
 
Nu blir det en sväng med bilen så Wilma får sova. Måste också hämta min bil som Johnny lämnade i Smedsby igår kväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0