Några loppisplagg och några skor

På senare tid har jag hittat en del kläder åt mig själv på loppis. Det är sällan jag tar mig tid att söka, men ibland händer det. Gäller ju inte bara att hitta plaggen, måste ju prova också så man inte köper något i onödan som inte passar. 
 
 
Det var ju tal om skor här om dagen. Att jag skulle behöva fylla på garderoblen med en hel del par. Förutom ballerinas och vinterskor (som jag ännu inte köpt) behövde jag faktiskt andra skor också. För några dagar sedan fyndade jag ett par dubbskor på rea på Prisma. De skulle jag ha behövt förut i vinter då vi gått ut i ur och skur, men misstänker det kommer en ny vinter då jag säkert också kan behöva dem. Ett par fina gummistövlar hittade jag också. Kastade ju bort de par jag hade i höstas (de var söndriga), så nya behövde jag ju verkligen. Det som gjorde saken ännu bättre var att jag hade ett presentkort som jag kunde "använda upp" på saker jag verkligen behövde. 
 
 
Känner mig nöjd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0