Roadtrip till Kokkola

Idag blev det en spontan roadtrip till Kokkola. Johnny skulle ha någon fläkt från Kodinterra, så vi andra hängde med. Wilma ville inte somna på vägen dit. Orsaken visade sig vid ett blöjbyte, sa att vi nog måste svänga in någonstans och tur var nu det. Sedan somnade hon. Jag fick gå ett varv på nyöppnade Megaloppis i Jakobstad medan Johnny och Wilma körde runt med bilen lite. Jag fyndade en matstol till Lillö, två klädesplagg åt W och en Kalle Anka åt Johnny. Ingenting åt mig själv, hehe.
 
 
Sedan åkte vi vidare till Kokkola. Där lunchade vi på Rax. Sedan gick Johnny i några butiker medan Wilma och jag gick till ett loppis, fyndade dock inget där. 
 
 
Sedan åkte vi via några andra butiker, avslutade med Prisma. Det blev en riktigt lyckad dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0