Nytt i muminhyllan

Till födelsedagen fick jag förstås en hel del muminsaker. Några muggar och lite annat. Tyvärr fick jag ingen sommarmuminmugg, de har ju varit slut en längre tid både på Prisma, Citymarket och Halpa Halli. 
 
 
Som tur hittade jag sommarmuggen på Minimani. Så då blev det två. Tallriken köpte jag redan tidigare på Halpa Halli då jag var rädd att jag inte skulle hitta den någonstans men nog fanns det tallrikar på Minimani också. Konstigt då de är slut på så många ställen. Undrar om de får in mera. Hade ju tänkt köpa på Prisma och samtidigt få bonus, men vågade inte chansa och kanske bli utan helt och hållet. 
 
 
Hittade nyaste kexburken som också fick följa med mig hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0